"Detta är ett tillfälle för dig som vill träna på att gå en bana tävlingsmässigt, men även för dig som redan börjat tävla så smått i klassen och vill finslipa på detaljer.
Vi kommer att arbeta med en Nybörjarbana och vi gör lokalen så tävlimgslik som möjligt ! Ni kommer att gå banan 2 gånger med feedback. Observera att ni endast kommer att vara 4 deltagare för att vi ska ha möjlighet att riktigt gå igenom feedbacken.
För att gå detta tillfälle behöver du ha god kännedom om skyltarna i Nybörjarklass!"
Vi kommer att arbeta med en Fortsättningsbana och vi gör lokalen så tävlimgslik som möjligt ! Ni kommer att gå banan 2 gånger med feedback. Observera att ni endast kommer att vara 4 deltagare för att vi ska ha möjlighet att riktigt gå igenom feedbacken.
